Acte de presentació del fons bibliogràfic de Mn. Pere Farnés

El passat dimecres 20 de novembre de 2019 va tenir lloc l’acte de presentació del fons bibliogràfic que la Fundació Pere Farnés ha dipositat a la Biblioteca Pública Episcopal de Barcelona.

A l’acte, celebrat a la Sala Sant Jordi del Seminari Conciliar de Barcelona hi van assistir una quarantena de persones, i van participar Mn. Gabriel Seguí, com a director de l’Institut Superior de Litúrgia de Barcelona; el Sr. Gregóire Bontoux, com a president de la Fundació Pere Farnés; Mn. Josep Maria Turull, com a director de la BPEB; i finalment, la Sra. Consol Grau, bibliotecària de la BPEB, i que ha estat l’encarregada de la catalogació de tot aquest fons.

El fons que Mn. Pere Farnés ha donat a la Biblioteca és un important fons d’aproximadament 3.000 volums, d’entre els segles XVIII i XXI, centrat especialment en la litúrgia, camp on el Dr. Farnés fou un dels màxims experts a nivell mundial de la segona meitat del segle XX. És doncs, per a la Biblioteca, un valuós fons que fa que millori significativament la secció de litúrgia, i que serveix, a la vegada, com a un fons de referència per als estudiants i investigadors en la matèria.

A continuació podeu veure un petit reportatge fotogràfic de l’acte.

IMG_20191120_121423

Picture 1 of 17