Aquest Nadal, fes un regal històric

T’agradaria fer un regal original aquest Nadal? La biblioteca et convida a obsequiar a qui més estimes amb l’apadrinament d’un llibre.

Per només 30€ estaràs contribuint a la restauració i la digitalització d’una obra històrica del Fons de Reserva de la biblioteca. El nom del padrí o padrina figurarà per sempre a la portadella del llibre restaurat, i a més, podràs acompanyar-lo a visitar el Taller de Restauració del Monestir de Sant Pere de les Puel·les per a conèixer de primer mà les tasques que realitza l’equip de restauració que hi treballa.

Com pots fer-ho? Molt fàcil! Escull el llibre que desitgis d’entre els seleccionats en el web, posa’t en contacte amb nosaltres per correu electrònic, telèfon (93 454 16 07) o bé presencialment, i prepararem el xec amb el nom del padrí o padrina i el títol del llibre triat perquè puguis endur-te’l i regalar-lo quan vulguis.

Aquestes festes regala cultura, regala patrimoni!