Exposició “Elias Rogent i Barcelona: l’edifici del Seminari Conciliar de Barcelona”

ExpoEliasRogent (7)

us informem que des d’avui dia 6 de juny i fins el proper 16 de juny es pot veure a la Biblioteca Pública Episcopal del Seminari de Barcelona l’exposició “Elias Rogent i Barcelona: l’edifici del Seminari Conciliar de Barcelona”, organitzada conjuntament pel CRAI de Reserva i Arxiu Històric de la Universitat de Barcelona i per la BPEB. L’exposició consta de 3 vitrines en què es poden veure el projecte original, el projecte construit i alguns dels detalls arquitectònics més interessants.

L’exposició s’emmarca dins les activitats de les Jornades Elias Rogent i Barcelona: arquitectura, patrimoni i restauració, organitzades conjuntament per la Universitat de Barcelona i el Seminari Conciliar de Barcelona, i que tenen com a objectiu posar en valor les dues principals obres arquitectòniques d’Elias Rogent en el context de la Barcelona de finals del segle XIX i principis del XX.

D’altra banda, també us animem a visitar l’exposició virtual Elias Rogent: ciutat i arquitectura. L’edifici del Seminari Conciliar, creada pel Museu Virtual de la UB.

Esperem que aquesta notícia sigui del vostre interès, i us animem a visitar l’exposició.

ExpoEliasRogent (4) ExpoEliasRogent (3)ExpoEliasRogent (2)ExpoEliasRogent (5)