Exposició “La Història moral de Cathalunya del jesuïta Pere Gil (1550-1622): una obra teològica en la Barcelona confessional del tombant del segle XVI-XVII”

Us convidem a la presentació del llibre Història moral de Cathalunya : llibre segon de la Història cathalana, de Pere Gil i Estalella, editat a cura de Rodolfo Galdeano Carretero i publicat el 2017 per la Secció Històrico-arqueològica de l’Institut d’Estudis Catalans. La presentació tindrà lloc el dia 16 d’abril de 2018, a les 18h, a la Sala Sant Jordi del Seminari Conciliar De Barcelona (Diputació 231). Per part del IEC seurà a la taula en Joaquim Garriga i Riera, catedràtic d’història de l’art modern de l’UdG, membre de l’IEC, i també el pare jesuïta Josep Maria Benitez, professor emèrit de la Universitat Gregoriana de Roma. Hi intervindrà també Mn. Armand Puig i Tàrrech, rector de l’Ateneu Universitari Sant Pacià, a banda, és clar, del propi autor del llibre.

En finalitzar l’acte tindrà lloc la inauguració de l’exposició “La Història moral de Cathalunya del jesuïta Pere Gil (1550-1622): Una obra teològica en la Barcelona confessional del tombant del segle XVI-XVII”, i que es podrà visitar a la Biblioteca Pública Episcopal de Barcelona fins el 22 de juny.