La Biblioteca col·labora amb l’exposició “Carlos de Borbón, de Barcelona a Nápoles”

Felipe_V_de_España

Benvolgudes, benvolguts,

us informem que la Biblioteca Pública Episcopal col·labora en l’exposició “Carlos de Borbón, de Barcelona a Nápoles”, que s’inaugura el proper dijous dia 29 de juny a les 13h, al Palau del Lloctinent de Barcelona, i que es podrà veure fins el proper 17 d’octubre de 2017. En concret, la Biblioteca hi aporta un llibre del seu fons d’antiquària: es tracta de Esequie reali per la morte dell’Augusto Re Cattolico delle Spagne Filippo Quinto Borbone, solennemente celebrate nella metropolitana chiesa di Palermo … per comandamento della Sacra Real Maesta di Carlo, infante delle Spagne, re delle due Sicilie …, imprès a Palerm per Antonino Epiro el 1747. Aquest llibre conté, a més, Per le solenni esequie del Re Cattolico Filippo Quinto celebrate nella metropolitana chiesa di Palermo … orazione di Vicenzio Pupella ….

Entre molts altres serveis, la Biblioteca presta, sota demanda, exemplars del seu fons per a la realització d’exposicions. Si la institució on treballes vol realitzar una exposició, i necessita complementar-la amb algun llibre del nostre fons, et pots posar en contacte amb nosaltres i t’explicarem com fer-ho.