La Biblioteca col·labora en el curs: “El llibre antic: del llibre manuscrit al llibre imprès”

imatge-curs-abie

us informem que la Biblioteca Pública Episcopal del Seminari de Barcelona col·labora en el curs “El llibre antic: del llibre manuscrit al llibre imprès”. El curs, oganitzat per ABIE i pel Taller de Restauració de Documents Gràfics del Monestir de Sant Pere de les Puel·les, té com objectiu donar a conèixer les característiques formals del llibre antic i la seva evolució en el temps. El curs es desenvoluparà a través de sessions teòrico-pràctiques en les que l’alumne conseguirà identificar els elements formals propis d’aquesta mena de llibres així com de les seves enquadernacions. Aquest curs va adreçat a professionals i estudiants de la biblioteconomia, documentalistes, arxivers, bibliotecaris, restauradors, enquadernadors, bibliòfils, antiquaris i gestors del patrimoni cultural, entre d’altres.

El curs tindrà lloc els dies 13, 14 i 15 de setembre, en sessions de matins i tardes, amb un total de 22 hores lectives. Hi ha de temps per inscriure’s fins el proper 2 setembre, a la pàgina web www.culturabenedictines.es. Es preveu un màxim de 30 alumnes.

Documents: Programa del curs – Català (PDF) | Programa del curso – Castellano (PDF) | Docents – Català (PDF) | Docentes – Castellano (PDF)