La Biblioteca participa a Recercat.cat com a validador dels treballs de recerca i investigació de la Facultat de Filosofia de la URL

recercatfilosofia

Benvolgudes, benvolguts,

us informem que recentment la Biblioteca Pública Episcopal del Seminari de Barcelona, que està integrada dins la xarxa de biblioteques de la Universitat Ramon Llull com a biblioteca de la Facultat de Filosofia de Catalunya, s’ha incorporat a Recercat.cat com a agent validador de tots els articles, treballs de recerca, tesis i tesines, entre d’altres, que els professorat i personal d’investigació de la Facultat pugi a Recercat. D’aquesta manera, la Biblioteca assumeix un rol central en la gestió del coneixement generat des de la Facultat, i ho fa assumint tasques de validació, consistència, completesa i coherència de la informació científica provinent de la Facultat. Aquestes tasques són imprescindibles per a què la difusió i la visibilitat de la recerca feta des de la Facultat tingui el major impacte possible.