La Biblioteca recupera “Claudius comoedia sententis”, una obra de Joan Cassador de 1573 que es creia perduda

claudius-comoedia-bona/ca.wikipedia.org/wiki/Joan_Cassador”>Joan Cassador (o Caçador), que es va publicar a Barcelona el 1573 per l’impressor Claudi Bornat, i que fins avui es creia perduda.

L’obra apareix també ressenyada a las Memorias para ayudar a formar un diccionario crítico de los escritores catalanes, escrita el 1836 per Fèlix Torres Amat.

Hem refet, per tant, l’entrada a la Wikipedia, i hem indicat que aquesta obra es pot trobar a la nostra biblioteca. Sens dubte, es tracta d’un fet rellevant per a la biblioteca i per a la cultura catalana en general, ja que permet recuperar i tornar a tenir localitzada i accessible aquesta obra. La biblioteca, doncs, continua amb la seva tasca de recuperació i difusió del patrimoni cultural i bibliogràfic que custodia.

cassador-wikipedia

cassador-udg