“La isla espiritual”, article a El Periódico en què es parla del Seminari i de la Biblioteca

islaespiritual

us informem que avui 14 de juny de 2017 ha aparegut publicat a El Periódico de Catalunya l’article “La isla espiritual”, escrit per la periodista Silvia Alberich, en què es parla del Seminari Conciliar i també de la Biblioteca Pública Episcopal. En l’article es menciona que la Biblioteca és de referència, i s’hi recullen declaracions de dos dels bibliotecaris que hi treballen, tot destacant la vocació pública de la Biblioteca, el seu important fons partimonial i d’incunables, la diversitat del seu fons (format no només per llibres de temàtica religiosa), i la heterogeneïtat dels usuaris que la visiten i usen les seves instal·lacions i consulten els seus fons. També s’hi recullen declaracions de Xavier Alarcón, seminarista.

Sens dubte, articles com aquest ajuden a visibilitzar, posicionar i potenciar la tasca que desenvolupen tant el Seminari com la Biblioteca.