Disponible als ordinadors de la Biblioteca el “BibleWorks: software for Biblical Exegesis & Research: version 10”

us informem que acabem d’adquirir a la Biblioteca l’última versió del BibleWorks, concretament la versió 10. El software BibleWorks és de reconegut prestigi mundial en l’estudi i anàlisi de la Bíblia. Aquesta nova versió incorpora importants novetats i millores, entre les quals cal destacar: millores en la visualització i els colors de la interíficie d’usuari; disseny responsive; compatibilitat amb el format EPub de llibres digitals; s’ha incorporat l’ESV Concise Bible Atlas, de Barrett i Currid, del 2012; entre moltes altres.

El BibleWorks 10 ja està instal·lat als ordinadors d’accés públic de la Biblioteca, preparat per al seu ús.

Fonts: