Ja està disponible l’Enquesta de Satisfacció 2017 per a valorar els serveis de la Biblioteca Pública Episcopal de Barcelona

imatge-enquesta

Benvolguts, benvolgues,

us informem que ja està disponible a la Biblioteca l’Enquesta de Satisfacció de 2017, per tal de poder avaluar i valorar la qualitat dels serveis que oferim als nostres usuaris. Podreu omplir l’enquesta a la mateixa Biblioteca, des d’avui mateix i fins el proper dia 22 de juny.

Aquesta enquesta, totalment anònima, és una eina imprescindible per a poder copsar l’opinió dels nostres usuaris, per tal poder adaptar els serveis que oferim a les seves necessitats, saber les nostres fortaleses, fer visible allò en què fallem i per tant cal millorar, i en definitiva, poder oferir un millor servei. Us animem, doncs, a què ompliu l’enquesta i la dipositeu a l’urna que trobareu a la biblioteca. Els resultats els farem públics el proper 4 de setembre.

Esperem que aquesta informació sigui del vostre interès.