La Biblioteca Pública Episcopal del Seminari de Barcelona acull un estudiant en pràctiques de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona

FacultatBID

us informem que gràcies a un canvi signat entre el Seminari Conciliar de Barcelona i la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona, la Biblioteca acollirà durant un trimestre un estudiant en pràctiques provinent de la Facultat. Es tracta de l’Arnau Saleta, estudiant del Grau en Informació i Documentació, que va començar la seva estada el passat 26 de setembre, i que s’allargarà fins el proper 21 de desembre.

Es el primer cop que la Biblioteca acull un estudiant en pràctiques, i amb aquesta iniciativa ens volem posicionar com a un centre més en l’oferta formativa i per a l’estada de pràctiques per als futurs professionals bibliotecaris i documentalistes.

L’Equip de