Inauguració de la Exposició “Les biblioteques de Teresa de Jesús”

El proppassat dijous 19 de març, festivitat de Sant Josep, i coincidint amb el dia del Seminari es va inaugurar a la BPEB una exposició titulada “Les Biblioteques de Teresa de Jesús” que romandrà a la sala de lectura fins el dia 30 de juny. L’exposició forma part dels actes organitzats amb motiu del V centenari del naixement de Santa Teresa, i ha comptat amb la col·laboració d’altres Biblioteques patrimonials catalanes, com són la dels Carmelites Descalços de Catalunya i Balears, la de Montserrat i la dels Franciscans de Catalunya. L’exposició, coordinada per la Sra. Mercè Gras, fa tot un recorregut per les lectures que inspiraren a la santa d’Àvila durant la seva vida, així com una recopilació de les principals obres teresianes editades a Catalunya durant el segle XVII i XVIII.

Triptic de la Exposició

Santa Teresa (17)         Santa_Teresa2

Santa Teresa (19)         Santa Teresa (20)