La Biblioteca cedeix material per a l’exposició “Barcelona. La metròpoli en l’era de la fotografia (1860-2004)” que tindrà lloc al Palau de la Virreina

exposició-lametropoli

Benvolguts, benvolgues,

us informem que la Biblioteca ha cedit fons per a la realització de l’exposició Barcelona. La metròpoli en l’era de la fotografa (1860-2004), que tindrà lloc al Palau de la Virreina del 24 de març al 26 de juny de 2016.

En concret, la Biblioteca ha prestat el volum amb tots els números de 1917 de la revista Ilustració Catalana, i el número 4874 del mes d’agost de 1936 de la revista francesa L’Illustration. No cal dir que aquestes dues revistes es troben a la Biblioteca, i que per a saber de quin fons disposem només cal que les busqueu al nostre catàleg.

Des de la Biblioteca considerem la cessió de fons per a la realització d’exposicions com un element clau per a la difusió i la dinamització del nostre ric fons patrimonial, i estem sempre oberts a col·laborar de forma activa amb totes les institucions culturals catalanes i barcelonines per tal de difondre la cultura.

Esperem que aquesta informació sigui del vostre interès.