La Biblioteca col·labora en el Diploma d’Especialització en Gestió del Patrimoni Cultural Eclesiàstic

us informem que avui dia 16 de febrer ha començat una nova edició del Diploma d’Especialització en Gestió del Patrimoni Cultural Eclesiàstic, impulsat per la Facultat de Filosofia de la Universitat Ramon Llull. La Biblioteca hi col·labora de forma activa, ja que es posa com exemple en funcionament de gestió, conservació i difusió del patrimoni bibliogràfic i documental eclesiàstic; i a més el seu Bibliotecari en Cap Daniel Gil impartirà dues sessions sobre patrimoni bibliogràfic el proper mes d’abril. Les classes s’allargaran fins el proper 2 de juny, i tindran lloc cada dimarts, dimecres i dijous, de 18h a 21h.

Els cinc mòduls en què s’estructura el Diploma són:

1. Marc legal i gestió del patrimoni cultural eclesiàstic (6 ECTS)
  2. Arqueologia cristiana, iconografia i simbologia religiosa (4 ECTS)
  3. Interpretació del patrimoni, rutes culturals i patrimoni subtil (4 ECTS)
  4. Gaudí i el Modernisme (2 ECTS)
  5. Patrimoni bibliogràfic de titularitat eclesiàstica (2 ECTS)

Finalment hi ha un Practicum (12 ECTS) tutoritzat. En total, el Diploma és de 30 crèdits ECTS.