La Biblioteca del Seminari participa a La Marató de TV3 de 2016, amb la venta de llibres donats de baixa del seu fons, un cop ja han passat el procés d’esporga corresponent

cartell_LM2015

La Biblioteca del Seminari de Barcelona participa enguany a La Marató de TV3 amb la realització d’una activitat solidària. A partir d’avui 28 de novembre, i fins el proper divendres 16 de desembre, posarem llibres a la venta per 1€. Són llibres donats de baixa del fons de la Biblioteca, i que ja han passat el seu corresponent procés d’esporga. Aquests llibres els podreu trobar al carret que trobareu davant del mostrador de l’entrada de la Biblioteca, degudament senyalitzat amb el cartell de La Marató. Tota la recaptació aconseguida s’ingressarà a La Marató i es dedicarà a la recerca i la investigació en ictus i lesions medul·lars traumàtiques.

Esperem que aquesta activitat sigui del vostre interès, i us animem a participar-hi de forma activa.

L’Equip de la Biblioteca