La Biblioteca Pública Episcopal de Barcelona torna a obrir al públic

Avui, 1 de setembre, la BPEB tornem a l’activitat després de les vacances. A partir d’avui ja es podrà accedir a la Biblioteca, concretament a la Sala de Lectura i a la Sala Amat, però amb algunes restriccions, que passem a indicar:

1. Modifiquem de forma provisional el nostre horari, que serà de 9h a 14h i de 14.30h a 20h. En la mitja hora de tancament es farà una neteja de la sala de lectura.

2. Es limitarà l’aforament al 50% de la capacitat de la Biblioteca, amb prioritat d’ús per part dels usuaris amb carnet de la Biblioteca.

3. No es permet el lliure accés al fons de la Sala de Lectura i al de la Sala Amat. Caldrà demanar els llibres que es vulguin consultar al personal de la Biblioteca.

4. No es podran usar ni els ordinadors ni tampoc la fotocopiadora. Qui necessiti fer reproduccions les podrà demanar al personal de la Biblioteca.

5. I per descomptat, caldrà usar la mascareta en tot moment, i seguir els protocols de neteja i higiene.

Si necessiteu més informació ens podeu trucar i us resoldrem tots els dubtes que tingueu.