La Biblioteca Pública Episcopal del Seminari de Barcelona participa al projecte internacional #1Lib1Ref

Campanya_Bibliowikis_1lib1ref_en_català_2017

us informem que per segon any consecutiu, la Biblioteca Pública Episcopal del Seminari Conciliar de Barcelona ha participat en el projecte internacional #1Lib1Ref, que a casa nostra està impulsat i liderat per Amical Wikimedia.

#1Lib1Ref (de l’anglès One Librarian, One Reference) és una campanya internacional que té lloc entre el 15 i el 31 de gener de 2017, on bibliotecaris d’arreu del món fan servir la seva expertesa per afegir una referència bibliogràfica en un article de la Viquipèdia. La campanya forma part del 16è aniversari del naixement de la Viquipèdia i a nivell català és promoguda per Amical Wikimedia, The Wikipedia Library, el Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya, el Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana, el Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya, la Xarxa de Biblioteques de Barcelona, la Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Barcelona, la Xarxa de Biblioteques Andorranes, la Xarxa de Biblioteques Especialitzades de la Generalitat de Catalunya, la Biblioteca Nacional d’Andorra, la Biblioteca de Catalunya, la Conselleria de Participació, Transparència i Cultura del Govern Balear i Wikimedia España.

En l’edició d’enguany, la Biblioteca ha millorat la pròpia entrada de la Biblioteca a la Wikipedia, tot ampliant el text i afegint fins a 8 referències bibliogràfiques que ajuden a contextualitzar i a donar credibilitat i fiabilitat a la informació que compartim.

Podeu llegir l’entrada a: https://ca.wikipedia.org/wiki/Biblioteca_Pública_Episcopal_de_Barcelona