La Biblioteca Pública Episcopal del Seminari de Barcelona recapta 112€ per a La Marató de TV3

cartell_LM2015

Enguany la BPEB ha participat de forma activa per primera vegada en La Marató de TV3, i ho ha fet durant tot el mes de desembre de 2015 oferint llibres solidaris a la venta a 1€, provinents de baixes del seu fons. Doncs bé, avui hem obert la guardiola on hem anat posant tots els diners recaptats, i ens ha sortit la xifra de 112€.

Pot semblar una xifra minsa, però tot l’equip de bibliotecaris estem molt contents de l’experiència, i l’any vinent repetirem amb alguna altra activitat. És el nostre petit granet de sorra. I com no podia ser d’altra forma, volem donar les gràcies especialment a tots els usuaris que hen participat activitat en l’activitat, i han aquests llibres solidaris. A tots, gràcies!