La Biblioteca Pública Episcopal torna a l’activitat

Des d’avui 1 de juliol de 2020 el personal de la Biblioteca Pública Episcopal del Seminari Conciliar de Barcelona es reincorpora de forma presencial al seu lloc de treball. Tot i això, la biblioteca continuarà tancada al públic fins el mes de setembre. S’ha establert la possibilitat de fer préstec/devolucions amb cita prèvia. Per a fer-ho caldrà escriure un correu a la següent adreça de correu electrònic: prestec@bibliotecaepiscopalbcn.org; o si s’és usuari propi de la Biblioteca o de la Universitat Ramon Llull també es podran fer reserves a través del catàleg: discovery.url.edu, entrant a “El meu compte” i introduïnt les credencials d’accés necessàries en cada cas.

S’ha marcat marcat el següent horari durant el mes de juliol per a la recollida dels préstecs sol·licitats:

• dilluns, de 10-12h
  • dimecres, de 10-12h
  • divendres, de 12-14h.

La recollida de préstecs es farà sempre al vestíbul del Seminari Conciliar, en un espai habilitat, i en cap cas es pujarà fins la Biblioteca.

Aquest horari serà efectiu a partir de la setmana del dilluns 6 de juliol, i estarà vigent fins el divendres 31 de juliol. No hi ha possibilitat d’accés a la sala de lectura ni a cap de les instal·lacions de la Biblioteca. Les devolucions de llibres també s’efectuaran en aquest horari abans mencionat, i els llibres retornats estaran 48h en quarantena segons les últimes recomanacions.

D’altra banda, es torna a remprendre el servei de reproduccions digitals de documents, que es poden sol·licitar segons els procediments habituals i que s’enviarien per correu electrònic.