Tertúlia “Biblioteques i diàleg interreligiós: entre la destrucció i el coneixement mutu”, a la Biblioteca de Can Peixauet de Santa Coloma de Gramenet

xerrada-canpeixauet

us informem que el proper dijous 21 d’abril, a les 19h, tindrà lloc a la Sala Brossa de la Biblioteca Pública de Can Peixauet de Santa Coloma de Gramenet la tertúlia “Biblioteques i diàleg interreligiós: entre la destrucció i el coneixement mutu”, a càrrec del Cap de la Biblioteca, en Daniel Gil. En aquesta xerrada es farà un breu repàs a la història de la destrucció de llibres i de biblioteques, sovint per motius religiosos, i com cada cop més trobem exemples de tot el contrari: és a dir, biblioteques que promouen el diàleg interreligiós des del respecte i el coneixement mutu i compartit.

Aquest acte l’organitza l’Associació Colomenca de Diàleg Interreligiós. És obert a tothom.