Avui s’inicien les visites combinades a dues construccions emblemàtiques d’Elies Rogent, l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona i el Seminari Conciliar de Barcelona

seminari-ub

us informem que avui s’han iniciat les visites guidades combinades a l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona i a l’edifici del Seminari Conciliar de Barcelona, obres de l’arquitecte Elies Rogent i Amat. Aquesta iniciativa conjunta neix amb l’objectiu de voler donar a conèixer un patrimoni arquitectònic excepcional, però que al mateix temps és encara un gran desconegut per al gran públic i a més ubicat en ple centre de Barcelona.

El calendari de visites és el següent:

• El dijous 16 de febrer, a les 11 h.
  • El dijous 16 de març, a les 16 h.
  • El dimarts 25 d’abril, a les 11 h.
  • El dijous 6 de juliol, a les 17 h.

Durant aquestes visites també s’entrarà un moment dins la Biblioteca, amb les possibles molèsties que puguin ocasionar un grup elevat de persones en forma de soroll. Us preguem que ens disculpeu per inconvenients.

Aquestes visites són gratuïtes, però tenen un aforament limitat a 30 persones. Podeu trobar més informació a la web de l’Institut de Cultura de l’Ajuntament de Barcelona i a la web de la Universitat de Barcelona amb les instruccions per inscriure’s a les visites.