Omple aquest formulari per a sol·licitar la consulta de documents del nostre fons de Reserva, compost per incunables, manuscrits i impresos del segle XVI. Et respondrem entre 24h i 48h laborables.

Dades del document

Omple els camps següents amb les dades del document que vols consultar

Dades del sol·licitant

Omple els camps següents amb les teves dades identificatives
Escaneja o fes una foto de les dues cares del teu DNI. És indispensable que ens l'adjuntis per a què donem validesa a la petició.
Escaneja o fes una foto de la teva firma. És indispensable que adjuntis la teva firma per a què donem validesa a la teva petició.

Condicions i nota legal

- RESPONSABLE DEL TRACTAMENT: Seminari Conciliar de Barcelona, amb domicili al carrer de la Diputació nº 231, Barcelona, NIF R0800217B.
- FINALITAT: Gestionar la col·laboració amb la Biblioteca Pública Episcopal de Barcelona i mantenir el contacte.
- DRETS D'IMATGE: Igualment i d’acord amb el que estableix la Llei 1/1982, de 5 de maig, sobre el dret a l’honor, a la intimitat personal i familiar i a la pròpia imatge, sol·licitem el seu consentiment explícit per a utilitzar les imatges captades mitjançant fotografia i/o vídeos realitzats per la nostra entitat, con la finalitat de publicar-les en la nostra pàgina web així com en les diferents xarxes socials o altres medis de comunicació.
- EXERCICI DE DRETS: Pot exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, oposició, limitació del tractament, portabilitat de les dades i no estar sotmès a decisions individuals automatitzades. Per exercir els anteriors drets pot posar-se en contacte amb el delegat de Protecció de Dades, dirigint-vos per escrit a dpd@seminaribarcelona.cat.
- MÉS INFORMACIÓ: www.seminaribarcelona.cat (AVÍS LEGAL)

Legal