Omple aquest formulari per a sol·licitar la consulta de documents del nostre fons de Reserva, compost per incunables, manuscrits i impresos del segle XVI. Et respondrem entre 24h i 48h laborables.

Els camps marcats amb un * són obligatoris

Dades del document

Omple els camps següents amb les dades del document que vols consultar

Si l'obra és en més d'un volum, indica quin volum vols consultar

Dades del sol·licitant

Per motius de seguretat, és obligat indicar el teu número d'identificació

Escaneja o fes una foto de les dues cares del teu DNI. És indispensable que ens l'adjuntis per a què donem validesa a la petició.

Indica la teva entitat o institució de recerca a la qual estàs adscrit/a

Escaneja o fes una foto de la teva firma. És indispensable que adjuntis la teva firma per a què donem validesa a la teva petició.

Nota legal

- RESPONSABLE DEL TRACTAMENT: Seminari Conciliar de Barcelona, amb domicili al carrer de la Diputació nº 231, Barcelona, NIF R0800217B.
    - FINALITAT: Gestionar la col·laboració amb la Biblioteca Pública Episcopal de Barcelona i mantenir el contacte.
    - DRETS D'IMATGE: Igualment i d’acord amb el que estableix la Llei 1/1982, de 5 de maig, sobre el dret a l’honor, a la intimitat personal i familiar i a la pròpia imatge, sol·licitem el seu consentiment explícit per a utilitzar les imatges captades mitjançant fotografia i/o vídeos realitzats per la nostra entitat, con la finalitat de publicar-les en la nostra pàgina web així com en les diferents xarxes socials o altres medis de comunicació.
    - EXERCICI DE DRETS: Pot exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, oposició, limitació del tractament, portabilitat de les dades i no estar sotmès a decisions individuals automatitzades. Per exercir els anteriors drets pot posar-se en contacte amb el delegat de Protecció de Dades, dirigint-vos per escrit a dpd@seminaribarcelona.cat.
    - MÉS INFORMACIÓ: www.seminaribarcelona.cat (AVÍS LEGAL)

Legal