Un any més, la Biblioteca Pública Episcopal de Barcelona participarà en el actes de La Nit de les Religions d’enguany, que cada any organitza l’AUDIR, l’Associació UNESCO per al Diàleg Interreligiós. L’activitat tindrà lloc el dissabte 14 de setembre, de 10.30h a 13.30h, i com cada any, organitzem una visita a tot l’edifici del Seminari Conciliar, i posteriorment, visitarem la Biblioteca, on ensenyarem alguns dels seus tresors bibliogràfics més importants. Cal inscripció prèvia.

1 thought on “La BPEB participa a La Nit de les Religions 2024

1. Emília Campillo Bravo says:

Bona nit,
    Ens agradaria poder participar en la visita de la Biblioteca Pública Episcopal.
    Per això voldríem saber com podem fer la reserva per 2 persones per l’esmentada visita.
    Resto a l’espera de les seves notícies.
    Salutacions,