Aquest mes de setembre de 2024 encetem una col·laboració estable amb et setmanari Catalunya Cristiana. El Seminari, i la Biblioteca, hi tindrà de forma mensual un apartat que hem titulat “Notes miscel·lànies sobre el Seminari Conciliar de Barcelona”, en què anirem publicant petites notes divulgatives sobre el Seminari i la Biblioteca, on hi escriurem sobre temes diversos: documents, efemèrides, fons bibliogràfic de la biblioteca, etc…  L’objectiu d’aquesta secció és disposar d’un espai de màxima visibilitat i de màxima presència, com és Catalunya Cristiana, i on poder difondre tot el nostre patrimoni.

I comencem aquesta secció fent un petit apunt sobre el decret de creació del Seminari…