Nit de les Religions 2023 – Biblioteca Pública Episcopal de Barcelona Nit de les Religions 2023 – Biblioteca Pública Episcopal de Barcelona

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Nit de les Religions 2023

21 octubre 2023/10:00 am - 1:00 pm

Gratuït

En el marc de la Nit de les Religions, que organitza AUDIR, aquest 2023 oferim visita guiada a les instal·lacions de l’edifici del Seminari (Aula Magna, capella, terrats i miradors amb vistes a la ciutat de Barcelona) i visita guiada a la de la Biblioteca Pública Episcopal del Seminari de Barcelona, la biblioteca conservada més antiga de la ciutat.

Mostra els detalls

Data:
21 octubre 2023
Hora:
Cost:
Gratuït
Lloc web:

Organitzador

Biblioteca Pública Episcopal de Barcelona
Telèfon
Correu electrònic
dgil@bibliotecaepiscopalbcn.org
Visualitza el lloc web de Organitzador

Recinte

Seminari Conciliar de Barcelona
Diputació 231
Barcelona, Barcelona 08007 Espanya
+ Mapa de Google

Traduce / Translate
Obre el Xat
Necessites ajuda?
Hola! Com et puc ajudar?
Les peticions que s'efectuïn per aquest canal no es respondran necessàriament a l'instant, i sempre dependrà de la disponibilitat del personal tècnic de la biblioteca.

Horari d'atenció:

L'horari d'atenció del xat serà el mateix que el d'obertura de la biblioteca. De dilluns a dijous, de 9h a 20h, i els divendres de 9h a 18h.