Atenció!!!

Per migració a un nou entorn de gestió de la biblioteca, el préstec de documents es tancarà entre els dies 26 de juny i 24 de juliol, ambós inclosos.

A partir del 25 de juliol el servei de préstec tornarà a funcionar, però fins a nou avís, aquest quedarà restringit exclusivament a usuaris propis de la BPEB i a usuaris amb carnet de l’Ateneu Universitari Sant Pacià.

Pel que fa a l’accés físic a la biblioteca, i fins a nou avís, a partir del 25 de juliol aquest quedarà restringit només a usuaris propis de la biblioteca i a usuaris amb carnet d’estudiant de l’Ateneu Universitari Sant Pacià.

De forma temporal, tota la comunitat universitària amb carnets de qualsevol universitat consorciada al CSUC (més els usuaris de la Biblioteca de Catalunya) no tindrà accés a la biblioteca, ni tampoc disposarà de PUC ni de préstec in situ.